آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

هیتر صنعتی

هیتر های صنعتی صبا هواساز دستگاه هایی هستند که برای گرمایش هوا در مقیاس بزرگ استفاده میشوند. هیتر صنعتی برقی این دستگاه ها نسبت به نمونه های موجود در بازار دارای مزایای زیر هستند:

١-گردش سه مرحله ای هوا درون کوره (٣pass)

٢-جنس کوره از فولاد آتشخوار یا استنلس استیل

٣-دارای سیستم کنترل ایمنی – حرارتی

٤-ظرفیت حرارتی از ٨٠ ٠٠٠kcal/hr تا ٦٠٠ ٠٠٠ kcal/hr

٥-جنس بدنه از فولاد رنگ کاری شده با رنگ الکترواستاتیک

٦-جداره ها دارای عایق حرارتی

٧-تابلوی برق مستقل

٨-تمامی جوشکاری ها با جوش co٢ انجام میگیرد وبه طور کامل مورد بازرسی قرار میگیرد.

منبع: هیتر صنعتی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 310
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر کارگاهی

هیتر کارگاهیدستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده ای که پشت یک مبدل حرارتی نصب شده است گرما را با پرتاب باد به محیط منتقل میکند. این مبدل حرارتی گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی بطور کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. قیمت هیتر کارگاهی تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمیکند. گازهای خروجی حاصل از احتراق از طریق فن اگزاست بصورت کنترل شده خارج می شود. کوره هوای گرم را در مدل های بزرگ می توان به کانال های مخصوص جهت انتقال گرما متصل کرد.

کلیه دستگاه های هیتر کارگاهی، بخاری های صنعتی و کوره هوای گرم در وب سایت تخصصی صبا هواساز، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربری :

کوره هوای گرم یا بخاری کارگاهی صنعتی جهت گرمایش سالنهای ورزشی، سالنهای صنعتی، اماکن عمومی، گلخانه ها، استخرها، ویلا، مساجد، مدارس و غیره استفاده می شود.

ویژگی ها :

قابلیت نصب ترموستات محیطی

هوارسانی بصورت مستقیم،دمپر و کانال کشی

دارای تابلو برق مجهز با لوازم اضافی

مصرف بهینه گاز جهت گرمایش
منبع : هیتر کارگاهی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 92
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر موشکی

 – در کنار هیتر های سری کابینتی به مانند هیتر  PF ١١٠.٠٠٠ و هیتر PF ٢٢٠.٠٠٠ مدل های هیتر گلخانه ای و هیتر مرغداری گروه صنعتی صبا هواساز به دلیل درخواست مکرر مشتریان و نمایندگی های مجاز خود و نیاز بازار اقدام به تولید جت هیتر های موشکی نیز نمود است.جت هیتر های ساخت گروه صنعتی صبا هواساز انتقال دهنده مستقیم گرما می باشند و مهمترین مشخصه این جت هیترها بازدهی ۱۰۰ درصدی آنها است که باعث استفاده و بهره‌وری خاص این محصول می گردد.هیتر موشکی مرغداری این هیتر ها که به هیتر های شعله مستقیم مشهورند تمامی گرمای حاصله از احتراق را به درون سالن می فرستند و در واقع هیچ گونه پرتی و هدر رفت دمایی ندارند. یکی دیگر از موارد دیگر که بایست در این هیترها مورد توجه واقع گردد ، استفاده از یک فن راه اندازی مستقیم می باشد عدم استفاده از سیستم های میانجی ( تسمه فولی ) علاوه براینکه حجم سیستم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد باعث می شود تا به کمک یک فن کوچک نیز بتوان میزان قابل ملاحظه ای از هوا را جا به جا نمود و هوای مورد نیاز تهویه سالن را به جریان واداشت .
منبع: هیتر موشکی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 96
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر کابینتی

برای گرما رسانی به محیط می توان از انواع هیتر های صنعتی موجود در بازار استفاده نمود. هیتر جت ها و یونیت هیتر ها دو گزینه مناسب برای این مکان ها می باشد. یونیت هیتر های صبا هواساز به دلیل مصرف بسیار مناسب و کم سوخت، می تواند مناسب تر باشد.
هیتر های کابینتی صبا هواساز، به دلیل پخش یکنواخت گرما در محیط، برای مرغداری ها مناسب می باشد. یونیت هیتر ها علاوه بر کم مصرف بودن کم صدا نیز هستند و همین امتیاز برتری یونیت هیتر ها یا هیتر های کابینتی است.
هیتر کابینتی یکی از انواع دستگاه گرمایشی مرغداری می باشد که با بهترین قیمت در این سامانه عرضه می گردد.
هیتر کابینتی صبا هواساز یکی از نمونه های پر طرفدار سیستم های گرمایشی است که شامل انواع مختلفی می باشد.
این دستگاه ها برای گرمایش محیط ها و سالن های مختلفی استفاده می شود که بازار صنعت ایران به صورت تخصصی بر روی نمونه ای فعالیت دارد که در مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این محیط از جمله مکان هایی است که گرمایش برای آن بسیار مهم و مورد اهمیت می باشد.
انواع قیمت هیتر کابینتی کم مصرف را از ما درخواست نمائید.
منبع: هیتر کابینتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 94
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بخاری گازی فن دار

بخاری گازی فن دار صبا هواساز که مناسب ٨٠٠ متر مکعب می باشد و با استفاده از انرژی گاز و پرتاب فن اکسیال محیط های بزرگ را بصورت ایمن گرم می کند. بخاری گازی فن دار خانگی صبا هواساز دارای قدرت حرارتی ٤٥٠٠٠ کیلوکالری در ساعت بوده و به لحاظ استفاده از فن جهت پرتاب باد گرم ، محیط را سریعتر گرم می کند بخاری گازی بدون دودکش فن دار قابلیت استفاده در فضاهای بزرگتر را دارد.
فضایی که با این بخاری قابل گرم کردن است ٥٠٠ تا ٨٠٠ مترمکعب است این بدان معنی است که در صورت استفاده از این دستگاه در سالنی با ارتفاع سقف ٣ متر می تواند تا حدود ٢٧٠ مترمربع را گرم کند.
از ویژگیهای این مدل بخاری گازی فن دار کوچک ، علاوه بر سیستم گرمایش توسط فن ، ایمن بودن و بدنه سرد آن است. بخاری های کارگاهی و صنعتی عموما با گرم شدن کوره داخلی و انتقال گرما از طریق بدنه محیط را گرم می کنند در صورتی که این دستگاه فن پس از عبور هوای محیط از شبکه های داخلی موجب گرم شدن دستگاه می شود.

قیمت بخاری گازی فن دار خانگی

تنظیم زاویه پرتاب باد با چپ و راست و یا به بالا و پایین در این دستگاه امکان پذیر است. فن دستگاه مجهز به فیوز ایمنی و دستگاه مجهز به کلید خاموش/روشن است.

منبع: بخاری گازی فن دار صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 103
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بخاری تابشی

مزایای سیستم گرمایش تابشی - بخاری تابشی

در این قسمت ویژگی های سامانه گرمایش تابشی صبا هواساز در گستره ی کاربرد آن در تأمین گرمایش انواع فضاهای صنعتی و غیر صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور صنایع، انبارها، تعمیرگاه های خودرو، مرغداری ها، گلخانه ها ،گرمایش فضای باز ، گرمایش فضای باز رستوران و فضاهای ورزشی به عنوان نمونه هایی از کاربری بخاری تابشی صبا هواساز انتخاب شده اند و ویژگی های بخاری تابشی به فراخور هر فضا مورد مطالعه قرار میگیرد.

داده های این قسمت بر مبنای تجربه ها و گزارش های شرکت های سازنده، مصرف کنندگان و همچنین دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی مختلف گردآوری شده است. بسیاری از این نتایج طی سال های اخیر در پی اجرای پروژه های متعدد در صنایع مختلف ایران، توسط سازمان های دولتی مرتبط و نیز مصرف کنندگان مورد تأیید قرار گرفته است. بخاری تابشی برقی بی شک آشنایی مدیران و صاحبان صنایع و نیز عموم جامعه با سامانه های گرمایش تابشی و ویژگی های گرمایش تابشی، بستر توسعه و گسترش هر چه بیشتر فناوری گرمایش تابشی و بهره مندی صنایع و بخش های مختلف کشورمان از مزایای گرمایش تابشی  را فراهم خواهد نمود.
سالنهای صنعتی و بخاری تابشی صنعتی
در قسمت پیشین ویژگی های سامانه های گرمایش تابشی در مقایسه با سامانه های هوای گرم از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی مورد مطالعه قرار گرفت. در ادامه سایر ویژگی های سامانه های تابشی در مقایسه با سامانه های گرمایشی هوای گرم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
حذف موتورخانه مرکزی
فضای اشغال شده توسط تجهیزات و تأسیسات سامانه های گرمایش هوای گرم (شامل: موتورخانه، شبکه ی لوله ها و کانال های انتقال هوای گرم و ...) به مراتب بیشتر از سامانه های گرمایش تابشی می باشد. بخاری تابشی سقفی ابعاد تجهیزات سامانه های گرمایش تابشی عموماً کوچکتر بوده و از سوی دیگر با نصب آن در سقف یا روی دیوار، فضای مفید و قابل استفاده داخل سالن اشغال نخواهد شد (احتمال سرقت آن ها نیز کاهش مییابد). بدیهی است بکارگیری این سامانه تأثیر به سزایی در کاهش هزینه لازم برای تخصیص فضای مورد نیاز جهت تأسیسات یاد شده را در پی خواهد داشت. افزون بر این، حذف موتورخانه و تجهیزات آن تأسیسات گرمایشی سالن را سرعت خواهد بخشید.

از سوی دیگر همان گونه که در قسمت پیشین اشاره شد، با حذف موتورخانه مرکزی، تلفات حرارتی داخل موتورخانه که حدود ٥% مجموع تلفات حرارتی را شامل میشود، به همراه تلفات مسیر انتقال سیال واسطه تا سالن (حدود ١٥ الی ٢٠% مجموع تلفات حرارتی) حذف میشود.
سادگی راهبری و نگهداری بخاری تابشی
سامانه های گرمایش تابشی هرچند از فناوری پیشرفتهتری نسبت به سامانه های گرمایش هوای گرم بهره میبرند، با وجود این ساختار آن ها از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد. گرماتاب تابشی به همین دلیل، تعمیر و نگهداری آن در مقایسه با سامانه گرمایش هوای گرم که شامل تأسیسات حجیم و پیچیده ی بخار و آب، شبکه کانال های هوا، لوله ها و ... است، بسیار ساده تر است و در نتیجه هزینه ی کمتری را نیز در پی خواهد داشت.

ساختمان سامانه های گرمایش تابشی از اجزای بسیار کمتری نسبت به سامانه های گرمایش هوایگرم برخوردار است و تنها بخش متحرک در آن ها فن مکنده می باشد؛ به همین لحاظ عملکرد این سامانه ها با فرسودگی کمتری نیز همراه است که این امر طول عمر دستگاه را افزایش می دهد؛ از سوی دیگر در صورت از کار افتادن بخشی از سامانهی گرمایش تابشی، تعمیر یا تعویض قطعات مربوط به آن بخش با هزینه کمتری انجام می گیرد. بخاری تابشی گازی سادگی نسبی ساختار سامانه های گرمایش تابشی، هزینه نصب و راه اندازی آنها را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد و مدت زمان لازم بدین منظور را به حداقل می رساند.
حفظ سلامت محیط
سامانه های گرمایش حرارت مرکزی به دلیل ضرورت استفاده از شبکه ی کانالهای انتقال هوای گرم یا کنوکتورهای فن دار نظیر یونیت هیتر، همواره موجب جابجایی ذرات ریز معلق در هوا و رشد و پراکندگی موجودات زندهی میکروسکوپی در فضای داخل ساختمان میگردند؛ در حالی که در گرمایش تابشی چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد. بخاری گازی تابشی خانگی ضمن آنکه تولید و توزیع گرمای مورد نیاز در این روش با کمترین میزان تولید صدا صورت می گیرد و نیز مشکل سرعت جریان هوای گرم دریچه های توزیع که در سامانه های حرارت مرکزی امری اجتناب ناپذیر است، منتفی می شود. بدین ترتیب سامانه های گرمایش تابشی نسبت به سایر سامانه های گرمایشی، هوای سالمتری را تأمین می کنند. این امر به افزایش بهره وری کار کارکنان واحدهای صنعتی و تجاری می انجامد. قیمت بخاری تابشی حتی صرف نظر از مسألهی بهره وری انرژی، تأمین گرمایش سالم و حفظ کیفیت هوا متناسب با استانداردهای مورد نیاز برخی صنایع خاص همچون داروسازی، صنایع غذایی، کارگاه های رنگ، مرغداری ها و ... ضرورت وجودی سامانه های گرمایش تابشی متناسب را نشان می دهد.
مستقل بودن هر سامانه
در بخاری های تابشی تک مشعلی صبا هواساز، هر یک از دستگاه های گرمایش تابشی به صورت مستقل عمل می کنند. این از یک سو موجب می شود تا نقص احتمالی عملکرد یک واحد تأثیری در عملکرد واحدهای دیگر نداشته باشد و از سوی دیگر تأمین و توزیع انرژی گرمایی بر حسب نیاز و تصمیم مدیران واحدهای صنعتی و تجاری، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار گردد.
کاهش مشکلات جنبی قیمت بخاری تابشی گازی
در سامانه های گرمایش تابشی، مشکلات متداول مرتبط با تأسیسات جانبی سامانه های گرمایش حرارت مرکزی مانند سختی آب، یخزدگی لوله ها، نشتی لوله ها و کانال ها، عایق کاری و غیره وجود نداشته و از این نظر نیز خسارتی متوجه سامانه ی گرمایش تابشی نمی شود (مانند ترکیدگی لوله ها و انواع نشتی ها).
کاهش اثرات زیست محیطی
سامانه های گرمایش تابشی به سه دلیل عمده اثرات منفی کمتری روی محیط زیست دارند:
١. مصرف کمتر سوخت به ازای واحد سطح تحت گرمایش
٢. راندمان احتراق بالاتر نسبت به سایر سامانه ها که منجر به کاهش آلودگی NOx و CO .... می گردد.
٣. تخلیه ی هوا و محصولات احتراق با دمای کمتر در جو کره زمین که در نتیجه تأثیر کمتری بر افزایش آنتروپی کره زمین خواهد داشت.

منبع: بخاری تابشی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 104
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بخاری صنعتی

صبا هواساز نسل جدیدی از هیترهای حرارتی فن دار و مشعل دار -بخاری صنعتی- ویژه سالن های مرغداری،بخاری گلخانه ،بخاری کارگاهی،بخاری ساختمانی را تحت عنوان بخاری های صنعتی دلتا تولید و به بازار عرضه کرده است.
بخاری صنعتی دلتا یکی از پیشرفته ترین هیتر -بخاری صنعتی- تولید شده در کشور می باشد که با الگو برداری از هیترها و بخاری های صنعتی اروپایی توسط مهندسین مجرب این شرکت ساخته و تولید شده اند.
مصرف سوخت بخاری صنعتی گروه صنعتی صبا هواساز در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از سایر محصولات مشابه در کشور پایین تر می باشد و همین امر موجب صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی و افزایش راندمان شده است
در بخاری صنعتی سری دلتا حرارت با چرخش ۱۸۰ درجه از کوره به یونیت و سپس توسط فن به محیط می رسد و هیچ گونه اتلاف انرژی در خروجی اگزوز ها رخ نمی دهد.
استفاده از بهترین متریال کوره هوای گرم، قیمت مناسب بخاری های صنعتی صبا هواساز ، یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از ویژگی های دیگر بخاری های صنعتی دلتا می باشد
امکان ارسال بخاری صنعتی  نهایت ۳ روز کاری به تمام نقاط کشور
منبع: بخاری صنعتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 125
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر تابشی

سیستم گرمایش تابشی مرغداری صبا هواساز

انواع بخاری ها، سیستم های مولد هوای گرم(هیتر) و دستگاه های حرارت مرکزی(شوفا‍ژ) که سوخت آنها ممکن است گازوئیل، نفت، گاز و برق باشد، جهت تامین حرارت سالن استفاده می شود.
بر حسب نوع و شرایط پرروش از مولدهای حرارتی برای گرم کردن سالن استفاده می شود.گرمایش تابشی خانگی

در پرورش بر روی بستر می توان از مادرهای مصنوعی و سایر روش های گرم کردن استفاده کرد. در حالی که در پرورش در داخل قفس بیشتر از روش های گرم کردن مرکزی استفاده می شود،
قیمت هیتر تابشی
لازم است شرایط و نحوه گرم کردن سالن طوری تنظیم شود که دمای سالن در طبقه های مختلف قفس یکسان باشد. معمولاً در سیستم های گرمایی برای تنظیم درجه حرارت از ترموستات استفاده می شود. ظرفیت گرمایی دستگاه های گرم کننده را با واحدهای Kcal و BTU تعیین می کنند.

هم اکنون از دستگاه های حرارتی که به صورت مستقل و مجزا از یکدیگر هستند(بخاری) به علت مشکلات استفاده و هزینه های فراوان کمتر استفاده می شود و در عوض به دلیل سهولت و کارایی مناسب، بیشتر از سیستم های گرم کننده مرکزی و یا هیتر هایی که هوای گرم را به داخل سالن می دمند، استفاده می شود.
قیمت سیستم گرمایش تابشی
در زمستان که هوای کمتری برای تهویه، مورد نیاز طیور است، برای کارایی بهتر منابع حرارتی لازم است دورترین هواکش ها به منبع حرارتی روشن شوند تا جریان هوای گرم بطور یکنواخت در سالن پخش شود.
روش های گرمایشی

روش گرمایش در مرغداری ها در حال حاضر بدلیل استفاده از روش جابجایی هوا (Convection) توام با اتلاف بسیار زیاد انر‍ژی است. هیتر تابشی برقی تعداد دفعات تهویه در مرغداری از سایر فضاهای صنعتی بسیار بالاتر است لذا انرژی جذب شده به هوا در هیترهای مورد استفاده قبل از تبادل حرارتی با محیط سالن،از طریق اگزوزفن های خروج هوا، به خارج از سالن هدایت می شود و این یعنی اتلاف پول و سوختی که با دشواری تهیه شده است، خیسی و رطوبت بیش از حد کف و عدم یکنواختی گرما در سطح کل سالن از مشکلات دیگر سیستم های متداول غیرتابشی است.

در سیستم گرمایش از طریق جابجایی هوای گرم، حرارت بیشتر در زیر سقف متمرکز می گردد و سطوح نزدیکتر به کف و محل استقرار پرندگان از دمای مناسب برخوردار نخواهد بود و اتلاف انرژی از طریق سقف بسیار زیاد است.
قیمت گرمایش تابشی
در سیستم تابشی صبا هواساز از طریق امواج مادون قرمز منقل می شود، لذا امکان جهت دادن به مسیر گرمایش وجود داشته و حرارت بیشتر در فضای نزدیک به کف و سایر مکان های مورد نیاز متمرکز می گردد

بیش از ۲۰ سال تجربیات کشورهای اروپایی نشان داده است که راه حل این معضل استفاده از دستگاه های گرمایش تابشی است، این دستگاه ها در زیر سقف سالن های مرغداری نصب می شود و گرما را از طریق تابش امواج مادون قرمز(Infrared)‌ به طرف کف سالن و بدن جوجه ها هدایت می کند، تبادل حرارت عمدتاً از طریق تابش یا Radiation صورت می گیرد و اتلاف انرژی از طریق هوا بسیار جزیی می باشد.

در این روش، کف سالن گرم و رطوبت آن تقلیل یافته و انتقال آلودگی به جوجه ها کاهش می یابد ضمن اینکه پراکندگی گرد و غبار در داخل سالن نیز به حداقل می رسد. برای جلوگیری از کاهش اکسیژن در داخل سالن، دستگاه، هوای مورد نیاز مشعل را توسط لوله ای از خارج سالن دریافت می کند و لذا در غلظت اکسیژن داخل سالن تغییری ایجاد نمی شود، علیر غم سوخت نسبتاً کامل این دستگاه ها، گازهای حاصل از احتراق به خارج از سالن هدایت می گردد.
مزایای هیتر تابشی مرغداری ها:

    تامین گرمایش مطلوب و راحت در تمام سطح سالن
    مصرف کم سوخت (کمتر از ۵۰% نسبت به سایر دستگاه ها )
    مصرف جزیی برق ( هر دستگاه ۱/۰ کیلو وات در ساعت)
    تقلیل انتقال آلودگی و عدم چرخاندن غیر ضروری هوا
    توزیع یکنواخت تر و امکان کنترل درجه حرارت
    جلوگیری از ازدحام پرنده ها و کاهش امراض و تلفات
    گرم و خشکی کف سالن
    بالا بودن سوخت و ساز جوجه ها
    امکان شستشو و ضد عفونی دستگاه در هر دوره
    امکان تامین دمای ۳۲ درجه سانتیگراد در روزهای اول جوجه ریزی
    گرمایش سالن های پرورش بوقلمون و شترمرغ نیز با دستگاه های گرمایشی تابشی یه نحوه مطلوب تامین می گردد
منبع: هیتر تابشی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 127
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر مرغداری

هیتر های شرکت صبا هواساز در ظرفیت های ۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰ ،۳۰۰ و …۶۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت تولید می شوند. این شرکت به منظور افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت اقدمات موثری در قسمت های کوره، تعداد و طول لوله های حرارتی، انبارک های رادیاتور و نیز فن ها انجام داده است.

 قیمت جت هیتر مرغداری


مشخصات فنی هیتر مرغداری صبا هواساز

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط
منبع: هیتر مرغداری صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 109
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر گلخانه

هیتر گلخانه (بخاری گلخانه ای)

صبا هواساز تولید کننده انواع هیتر های صنعتی در ظرفیت های مختلف در کشور می باشد. هیتر های صنعتی در سه مدل جت هیتر، یونیت هیتر، هیتر تابشی و هیتر کابینتی (کوره هوای گرم یا هیتر ایستاده) به بازار عرضه می شود.

به طور معمول قیمت بخاری گلخانه ای در گلخانه ها از هیترهای کابینتی  و جت هیتر جهت ایجاد هوای مطبوع و گرمای مورد نظر استفاده می شود. اگرچه امروزه در گلخانه های مدرن هیترهای تابشی به صورت گسترده ای به کار گرفته می شوند
قیمت هیتر گلخانه
شرکت صبا هواساز با بیش از ۱۵ سال تجربه و پیاده سازی بیش از ۵۰ سیستم گرمایشی در گلخانه های سراسر کشور مفتخر است تا با اطمینان از کیفیت محصولات خود ، انواع هیتر های صنعتی ، تابشی و جت هیتر را با گارانتی یک سال به مشتریان محترم خود عرضه کند.

بخاری گلخانه ای

مشخصات فنی هیتر کابینتی گلخانه ای

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط

هیتر گلخانه گازی

مزایای هیتر تابشی در گلخانه ها:

    تامین گرمایش مطلوب و راحت در تمام سطح گلخانه
    مصرف کم سوخت (کمتر از ۵۰% نسبت به سایر دستگاه ها )
    مصرف جزیی برق ( هر دستگاه ۱/۰ کیلو وات در ساعت)
    تقلیل انتقال آلودگی و عدم چرخاندن غیر ضروری هوا
    توزیع یکنواخت تر و امکان کنترل درجه حرارت
    عدم اشغال فضا و نصب در سقف
منبع : هیتر گلخانه صبا هواساز

 

 



:: بازديد از اين مطلب : 116
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()